Tillbaka ?

Cha cha! :D Sitter hemma isoffan och kom och tänka på att jag faktiskt borde blogga lite , det var ett par veckor sen sist nu! sa ju att jag skulle berätta för er vad som hänt, men blir nog bättre att bara glömma det och gå vidare och börja blogga igen!
Har hunnit med massa skoj grejjer dessa veckor som jag inte bloggat! Shoppat, fika massa, lov it!! Varit i göteborg på kenzas model sökning ( nej jag sökte inte  ;( ) Där träffade vi Paow också, den tjejen är ju bara för gullig , puss på dig!

Nu sitter jag bara och väntar på att Ida ska höra av sig och vilja fika med mig ;) Ska dock fixa mig lite snabbt också, så det ska jag göra nu! Men vi får höras senare helt enkelt , whooo knows ??? :P Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0