Fredag :)

hejsan hoppsan! Har precis tagit på mig kläder och ska bege mig ner mot stan, fika + köpa lite nödvändigheter , bla nya bh:ar :) Íkväll ska jag hem til Olivia , hennes lillasyster fyller18 år idag, GRATTIS ALICE! Har dock inte betsämt om jag ska med ut eller inte .. tror jag väntar tills imorgon då det är 22 och öltält osv hihi. Måste hitta något att ha på mig idag i stan, har en såndär dag då det känns som att man inte har några kläder alls :/ Ska även lämna tillbaka ett linne som har släppt i sömmarn ..grr. hoppas dom har ett nytt i min stl!

Btw, skulle göra omelett förut, brukar ju alltid göra med tomat i , oså lät jag det inte steka tillräckligt så nu har jag ont i magen för att jag har ätit rått ägg, usch! Får bli en smarrig sallad på stan nu!
See yaaa later!

ska försöka att komma igång och blogga mera nu igen!!

Pussss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0