Tjohooo!

Har precis tagit en dusch och håller på att ska ta på mig något passande för en dag på tivolit med Linnea! Det är ju som sagt festival i stan så vi ska åka karusellet osv med Andreas kusin!
Igår kväll var det skoj, dokc as kallt att vara ute hela kvällen :/ Men det gick okej! Jag tog taxi hem vid ett tiden, jag ska ju ut och festa idag också så jag kände att det räckte! Dom andra hade ju tydligen varit kvar och bastat och haft det skoj!
Jag och Ak var ju och snabb shoppade lite igår, jag köpte en långklänning mm :D Hade på mig den igår, tror även att jag ska ha den ikväll, så nice! Partyy!! See ya later! Kisses.

Det är verkligen snyggt med långklänning, ska köpa en heltsvart och en helvit nu också allafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0