Rastlöööös!

Kom hem från träningen för en stund sen! Är rastlös nu, kunde hängt med ett par vänner ner till playan och fiska, men det lockade inte tillräckligt! Ska ta hand lite om mig själv nu och bara slappa tänkte jag, sen får vi se vad som händer!
Idag har jag ju varit i Götebirg och fikat med Anna .. hur mysigt som helst! Kollade lite på stan också, hann dock inte kolla på allt jag ville! Men ska nog ner imorgon igen med Petra! Köpte en "orkesterjacka" idag , svart med guldetaljer .. kan dock inte bestämma mig för om jag vill ha kvar den eller inte :/ får tänka på det tills imorgon! :)

Nu ska jag byta m till mig mysiga hellokitty pyjamas :D See yaa later. Kisses



Såhär ser den ut ! (lånade bilden från google)  Vad tycker ni ? behålla eller inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0