Göteborg imorgon!

cha cha babes! Kom precis hem fråna träningen, håller på att steka falukorv oså koka snabbmakaroner, det kan vara så jävla nice efter träning! Mums!!
Imorgon funderar jag på att dra ner till göteborg under dagen, ska shoppa lite, träffa Söta Anna som var hundra år sen! Ska skriva en shoppinglista nu o ha spa , ibland älskar kag verkligen livet, wiihooo! I helgen är det party både fredag och lördag eftersom att det är potatisfestiven här i helgen! :D PARTY!!
Måste fixa massa tills dess, ska köpa en ny snygg party outfit, noppra ögonbrynen, oså kanske slinga håret lite :)
Nu ska jag ta tag i lite saker! Tror jag hinner ed ett inlägg till innan jag ska sovaaaa. Kisses

 


ÅÅhh, ska bli så nice att träffa Anna imorgon, kommer ha tusen saker att prata om, oså kaffe på det, whii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0