Vilket jävla väder!

Jag spyr på detta vädret! Fy fan va det regnar!! Men vill ju inte ens gå ut. Idag när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen också , hade ju det för ett par dagar sen och nu har det kommit tillbaka :/ typiskt!

Håller på att fixa lite inför ikväll , det är ju party på mangiamo .. dock träningsmatch imorgon bittí bort mot lysekil så får ta det ganska lugnt ikväll! Hoppas verkligen inte att det regnar då!
Har precis smört in mig med massa brun utan sol också , vill vara så brun som möjligt ikväll ju :) Min älskling är ju inte hemma ikväll så får göra mig fin för mig själv, har är på träningsläger.
nää, nu känner jag att jag inte alls har något skoj att skriva så vi får höras senare helt enkelt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0