Det var inte igår!

Vilkt jävla skitväder det är ute .. så tänkte på min blogg som har legat på avstånd ett tag :) Sitter hemma i köket , har städat , tvättat och rensat min garderob .. och nu sitter jag och shoppar lite på nätet. Vill ha Hunterstävlar! Så jävla snyggt!

Igår var jag , julia , kim och marie på onsdagsklubben , ganska skoj var det faktiskt, mycket folk osv. Drack dock inte alls mycket så skönt idag eftersom att man slipper att vara bakis :D
Senare ikväll är det träning .. träna träna och äta nyttigt är det som gäller nu igen! Får liksom satsa på beach 2011 ist hehe.

Väntar på att susanna ska komma och hämta mig nu , för min bil står hos henne. Sen kanske det blir en fika i stan med Catrin , det var ett tag sen! Fan , orka fixa sig när det e sånt här pissväder! Blää. ska fortsätta att shoppa lite nu. see yaaa .kisses


Vilka snyggingar :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0