Hemma!!

Jag ville bar säga att jag tycker att erik var bäst idag!! Grymt bra låtval också:) Älskar den låten , verkligen!!
Kom hem från catrin från ett tag sen nu, har kollat på oskyldigt dömd nu precis , det var faktiskt riktigt nice!
Ska bli skönt att sova ut lite imorgon har gått upp tidigt för att vara barnvakt och jobbat nu i två dagar så känns skönt!! =) Träning imorgon också, fast får se hur jag ska göra med den, för fan vad jag hostar!

Ska nog dra till mekonomen imorgon och köpa ett batteri till min nya bil, tack älskling!!!!!

Nu ska jag nog alldeles strax gå och lägga mig, Andreas sitter och spelar och snart kommer emil och hälsa på honom också!
Vi får helt enkelt höras imorgon!! Kisses .


http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1235263&renderingdepartment=2.34558


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0